بلفاروپلاستی

فهرست مطالب

چشم ها از مهم‌ترین عوامل زیبایی هر چهره‌ای به حساب می‌آید. چشم های زیبا می تواند تاثیر بسزایی در جذابیت فرد ایفا نماید. بنابراین پس از عمل بینی عمل درمان افتادگی چشم یکی از محبوب‌ترین جراحی های زیبایی به حساب می‌آید. برای رفع افتادگی پلک می توانید از عمل های مختلفی مانند بلفاروپلاستی و یا عمل رفع افتادگی پلک کمک بگیرید.

البته لازم به ذکر است این عمل تنها جنبه ی زیبایی نداشته و برای برخی از افراد انجام آن واجب بوده و عمل درمانی به حساب می آید. چشم یکی از حساس‌ترین عضوهای بدن به حساب می‌آید بنابراین همه ی افراد هنگام انتخاب یک مرکز برای انجام عمل بلفاروپلاستی تمام جوانب را بررسی کرده و مورد ارزیابی قرار می دهند.

کلینیک آوا با گردآوری کادری مجرب در تلاش است بتواند بهترین نتیجه را برای زیباجویان عزیز فرآهم آورد. شما می توانید با انجام عمل بلفاروپلاستی در کلینیک آوا بدون هیچ گونه نگرانی به چشمان خود زیبایی بیشتری ببخشید. برای رزو وقت و یا مشاوره ی رایگان می توانید یک عکس از چشم های خود در واتس آپ ارسال کرده و به صورت رایگان از خدمات مشاوره ما برخوردار شوید.

عوارض بلفاروپلاستی

عمل‌های زیبایی یا درمانی یک راه تهاجمی برای اصلاح فرم و یا درمان به حساب می‌آیند. همانطور که می‌دانید روش های تهاجمی عوارضی با خود در پی دارند که برخی از آن ها موقتی بوده و گاهی با انجام مراقبت نادرست این عوارض دائمی می‌شود. برخی از عوارض شایع بعد از عمل بلفاروپلاستی شامل:

• خون مردگی سطحی: این مشکل کاملا موقتی بوده و پس از گذشت چند روز کاملا برطرف می شود. بهتر است برای کاهش میزان خون موردگی از داروهای انعقاد خون استفاده نمایید.

این مشکل حاد نبوده و پس از چند روز برطرف می شود اما اگر دچار فشار خون بالا هستید بهتر است آن را با کمک دارو کنترل کرده و از خم شدن سر و تجمع خون در پلک ها جلوگیری نمایید.بهتر است برای ازبین بردن سریع این علائم از کمپرس سرد و بالا نگهداشتن سر کمک بگیرید.

• باز شدن زخم پلک: از دیگر عوارض خطرناکی که ممکن است پس از عمل بلفاروپلاستی پیش‌آید باز شدن زخم می‌باشد که این اتفاق می‌تواند منجر به عفونت و یا صدمات جزئی شود.

جراحان برای جلوگیری از این اتفاق از بخیه با نخ نایلون استفاده می کنند. زیرا بخیه پلک به وسیله‌ی نخ ابریشمی و قابل جذب نتیجه ی مطلوبی برای بیماران به همراه نداشته است. این نوع بخیه ها برای پلک بالا خطر باز شدن و پارگی را به دنبال دارد. به همین دلیل استفاده از بخیه جذبی برای این عمل تقریبا منسوخ شده می‌باشد.

• تقارن نداشتن پلک ها: برش های نامنظم باعث ایجاد عدم تقارن پلک ها می شود. برای جلوگیری از بروز چنین مشکلی باید پزشکان در هنگام ایجاد برش بر روی پلک دقت و ظرافت بالایی را به کار گیرند.
  • بعد انجام عمل بلفاروپلاستی ممکن است زیباجو دچار دو بینی و یا تاری دید شود. خوشبختانه این مشکل گذرا بوده و پس از مدتی برطرف می‌شود.
  • بروز عفونت پلک: از کم سابقه ترین و خطرناک ترین عوارض این عمل می‌توان به عفونت چشم پلک اشاره کرد. افرادی که به درستی مراقبت های بعد عمل را رعایت نکنند و یا به مدت طولانی در معرض آلودگی قرار بگیرند.

هزینه ی بلفارو پلاستی

هزینه‌ی انجام این عمل به عوامل مختلفی مانند: میزان تسلط جراح، بیمارستان و تجهیزاتی که برای عمل استفاده می شود، تجربه ی جراح و … بستگی دارد. در واقع می‌توان گفت هر مقدار که جراح دارای تجربه و تسلط بیشتری باشد مبلغ دریافتی برای عمل نیز بالا می‌رود.با توجه به ظرافت این عمل ارزانی این عمل ملاک خوبی برای انتخاب جراح نمی باشد. برای گرفتن مشاوره رایگان و استعلام مبلغ دقیق با شماره درج شده در صفحه تماس بگیرید.

مراقبت بعد از عمل بلفاروپلاستی

پس از انجام اصلاح فرم چشم، زیبا جویان عزیز می‌خواهند بهبودی در کمترین زمان ممکن اتفاق بی‌ افتد. اما باید این نکته را در نظر بگیرید که این عمل هرچقدر هم سبک باشد بازهم یک عمل جراحی به حساب آمده و باید دوره ی نقاهت آن طی شود. شب اول جراحی شما بیشترین درد را احساس می کنید و پس از آن از مقدار درد کاسته می شود. بهتر است برای چند روز اول یک مراقبت همراه شما باشد تا به شما در انجام کارهای شخصی کمک نماید. بهتر است بعد از عمل برخی از مراقبت ها را به خوبی انجام دهید تا بتوانید به نتیجه ی مطلوبی دست یابید. این مراقبت ها شامل:

• تا 24 ساعت بعد از انجام عمل بهتر است در هنگام استراحت 2 عدد بالشت در زیر سر خود قرار دهید. بالا بودن سطح سر نسبت به بدن باعث می‌شود خون در پلک ها جمع نشود.
  • پزشکان برای تسکین درد داروی مسکن تجویز می‌کنند. به بیماران توصیه می‌شود این داروها را قبل از شروع درد و سر ساعت مصرف کنند. زیرا پیشگیری از بروز درد بسیار بهتر از تسکین درد می‌باشد.
  • برای بهبودی زخم و کبودی در کمترین زمان بهتر است از کمپرس یخ استفاده نمایید.
  • بعد از عمل بلفاروپلاستی بهتر است به مدت 7 تا 10 دوز از انجام هر گونه عمل جسمانی سنگین خودداری نمایید. ممکن است این بازه ی بهبودی برای برخی از افراد در زمان بیشتری حاصل شود. پس بهتر است تا بهبود کامل و بازگشت قوای جسمانی خود از خودتان مراقبت کرده و از انجام کارهای سنگین بپرهیزید.

بلفاروپلاستی درمانی

این عمل یکی از عمل های زیبایی به حساب می‌آید که امروزه توانسته محبوبیت زیادی کسب نماید. اکثر کسانی که این عمل را انجام می‌دهند به قصد زیبایی بیشتر است. اما گاهی افراد تنها به قصد زیبایی بیشتر داوطلب انجام این عمل نمی‌شوند  و برای آنها بیشتر جنبه ی درمانی دارد تا زیبایی.

اما چه افرادی واجد شرایط انجام عمل بلفاروپلاستی درمانی هستند؟ برای پاسخ به این سوال باید بگویم: برخی از افراد دچار افتادگی پلک شدید هستند که این مسئله می‌تواند وسعت دیدشان را محدود کند در این صورت پزشک برای رفع این مشکل به بیمار توصیه می‌کند این عمل را انجام دهد.

برخی دیگر از افراد در جوانی پلک های افتاده ای نداشتند اما با مرور زمان دچار افتادگی پلک می‌شوند. این افتادی در برخی از افراد مسن آنقدر شدید است که باعث اختلال در بینایی فرد می‌شود. در این صورت نیز پزشک عمل درمانی بلفاروپلاستی را پیشنهاد می دهد.

درخواست تماس

مشـاوره تـلفـنی رایـگان

میزبان صدای گرمتان هستیم

همین الان باما تماس بگیرید

در صورت تمایل درخواست تماس دهید
ما به زودی با شما تماس میگیریم .

توجه : این قسمت صرفا برای درخواستهای خدمات و مشاوره است ، لطفا برای درخواستهای پشتیبانی از لینک زیر استفاده کنید

به ما ملحق شوید