کاشت مو در کلینیک آوا

عمل کاشت مو به قدری ساده است که حتی نیازی به بیهوشی و بستری شدن در بیمارستان ندارد و به صورت سرپایی در کلینیک‌ زیبایی آوا به سادگی قابل انجام است. به منظور انجام عمل کاشت مو از موهای طبیعی سر فرد متقاضی استفاده می‌شود. ولی این موهای قابل پیوند از قسمت‌های خاصی از سر افراد متقاضی استفاده می‌شود. بهترین گزینه برای پیوند مو، قسمتی از موی پشت سر حدفاصل دو گوش است؛ دلیل این امر این است که موهای این قسمت تحت تأثیر هومون‌های مردانه قرار نمی‌گیرند و نکته جالب اینکه این موها ویژگی خاص خود را با خود به قسمت‌های مختلف سر می‌برند و دیگر دچار ریزش نخواهند شد.

میتوانید با کلیک بر روی دکمه درخواست مشاوره ارسال کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

انواع روش‌های کاشت مو

انواع روش‌های کاشت مو از سه بخش اصلی برداشت، آماده‌سازی و کاشت تشکیل شده‌است.

کاشت مو به روش FUT(میکروسرجری)

روش کاشت مو FUT یا روش نواری نسبت به روش‌های دیگر کاشت مو از سابقه‌ی بیشتری برخوردار است که شامل سه مرحله اصلی می‌باشد: در مرحله اول واحد‌های فولیکولی را با ایجاد برشی نواری از منطقه‌ی بانک مو جدا می‌کنند. در مرحله‌ی دوم گرافت‌ها را جهت قرار دادن در ناحیه‌ی مورد تظر آماده می‌کنند. در مرحله آخر که مرحله کاشت نیز نامیده می‌شود گرافت‌ها را در منطقه مورد نظر قرار می‌دهند. مدت زمان این عمل بین 4 تا 6 ساعت خواهد بود. دوران نقاهت این عمل دو هفته خواهد بود که پس از اتمام این دوره تا دو ماه به احتمال زیاد دچار ریزش مو خواهید شد که دلیل این امر شوک است که به فولیکول‌های مو وارد شده است و از شروع ماه سوم رشد موی کاشته شده آغاز می‌شود.

کاشت مو به روش FIT (غیر جراحی)

روش Fit امروزه بسیار محبوب‌تر از روش FUT است. این روش نیز مانند روش FUT از سه مرحله‌ی برداشت، آماده‌سازی و کاشت تشکیل شده‌است. تفاوت این روش با روش قبل در این است که در روش FIT بعد از ایجاد سوراخ‌های بسیار ریز با استفاده از تیغ‌های استاندارد، فولیکول‌های موجود در بانک مو را استخراج می‌کند.این کار هزاران بار برای استخراج گرافت‌ها انجام می‌شود و به همین دلیل این روش نسبت به روش‌های دیگر بسیار زمانبر است. این روش به مراتب عوارض جانبی کمتری نسبت به روش FUT دارد، دوره‌ی نقاهت کمتری دارد و همچنین در این روش جراح می‌تواند موهای با ضخامت کمتر را نیز برداشت کند.

کاشت مو با روش ترکیبی

از نام این روش می‌توان متوجه شد که این روش تلفیقی از روش FIT و FUT است. این روش مناسب افرادی است که دچار طاسی در محدوده‌ی وسیعی از سر شده‌اند درنتیجه نیاز به گرافت‌های بیشتری دارند تا به تراکم موی مناسبی دست پیدا کنند. این عمل جراحی نیاز به 8 تا 10 ساعت زمان دارد. مزایای این روش دستیابی به بیشترین تراکم ممکن تنها در یک جلسه می‌باشد.

کاشت مو با استفاده از موهای بدن

این روش کاشت مو مناسب افرادی است که موی سر مناسب برای اهدا ندارند و ناچار از استفاده از فولیکول‌های از قسمت‌هایی از بدن هستند که موهای ضخیم‌تری دارد. معمولا از فولیکول موهای ریش (قسمت زیر چانه) و یا موی سینه در این روش برای پیوند استفاده می‌کنند.

سوالات متداول

عمل کاشت مو به دلیل بی‌خطر بودن و سرپایی بودن، نیازی به بیهوش شدن و بستری شدن در بیمارستان نمی‌باشد. ولی با توجه به ظرافت و دقت بالایی که عمل کاشت مو دارد، با وجود تیم متخصص و حرفه‌ای این عمل بین ۴ تا ۶ ساعت به طول می‌انجامد. این زمان برای شخص متقاضی که کاملا به‌هوش است و هیچ کاری نمی‌تواند انجام دهد، زمانی قابل توجه و حوصله‌سر بر است. ولی نگران نباشید. در کلینیک زیبایی آوا می‌توانید در طول عمل کاشت مو، فرد متقاضی کاشت مو فعالیت‌هایی از قبیل: خوردن و آشامیدن، دیدن فیلم، مطالعه، گوش دادن موسیقی و حتی مکالمه تلفنی داشته‌باشید.

پایان ۲۷ سالگی می‌تواند سن مناسبی برای کاشت مو باشد؛ ولی در مواردی که به علل مختلف از جمله وراثت، افراد، در سن زیر ۲۵ ریزش مو و طاسی را تجربه می‌کنند و به مرور زمان اعتماد بنفس خود را از دست می‌دهند. در این موارد تنها کافی است که چند عکس ار زاویه های مختلف از سرتان بگیرید و به شماره ۰۹۱۲۹۹۷۹۳۹۴ ارسال کنید تا مشاوره تخصصی دریافت کنید.

به طور معمول ۵ هفته اول بعد از کاشت مو، شوک ریزش مو را خواهیم داشت که در افراد مختلف متفاوت است. این ریزش اصلا جای نگرانی ندارد و نشان دهنده‌ی آسیب دائمی مو نیست؛ بلکه این فرایند موقتی و اجتناب‌ناپذیر بخشی از روند طبیعی ترمیم مو می‌باشد. با توجه به متفاوت بودن رشد موهای جدید در افراد مختلف؛ ولی حدود ۲ سال زمان می‌برد تا موها رشد طبیعی پیدا کنند و همچنین حجم و ضخامت موها افزایش یابد.

نظرات مشتریان

نمونه کارهای کاشت مو

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر روی دکمه کلیک کنید

کدامیک از روش‌های کاشت مو مناسب‌تر است؟

پزشکان متخصص در کلینیک زیبایی آوا با در نظر گرفتن مواردی مانند سن، آزمایش‌های فرد، بانک  مو و ناحیه‌ی طاسی و با توجه به روش‌های کاشت مو و شرایط خاصی که هر کدام از این روش‌ها دارند، روش مناسب برای کاشت مو را تشخیص می‌دهند. برای این کار تنها لازم است تا چند عکس از سر خودتان را به شماره  ۰۹۱۲۹۹۷۹۳۹۴ در واتس آپ بفرستید تا مشاوره اولیه رایگان برای شما انجام شود.

همچنین میتوانید با کلیک بر روی دکمه درخواست مشاوره ارسال کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

درخواست تماس

مشـاوره تـلفـنی رایـگان

میزبان صدای گرمتان هستیم 

همین الان باما تماس بگیرید 

در صورت تمایل درخواست تماس دهید
ما به زودی با شما تماس میگیریم .

توجه : این قسمت صرفا برای درخواستهای خدمات و مشاوره است ، لطفا برای درخواستهای پشتیبانی از لینک زیر استفاده کنید

به ما ملحق شوید