02177979660

تزریق ژل، حجم دهنده پوستی یا فیلر

فهرست مطالب

با افزایش سن و نازک شدن بافت‌های پوستی، خطوط اطراف بینی، چشم، لب و گونه به تدریج عمیق می‌شوند و تبدیل به چین و چروک‌های واضح می‌شوند. دیدن این خطوط عمیق و احساس بالا رفتن سن در افراد مخصوصا خانم‌ها باعث از بین رفتن اعتماد بنفس آنها می‌شود. ولی این روز‌ها با پیشرفت تکنولوژی بخصوص زمینه زیبایی دیگر جای نگرانی نیست. ساختار فیلر یا حجم دهنده پوست شبیه ژل است که برای جبران این حجم از دست رفته با تزریق آن زیر پوست، چین و چروک‌های صورت را براحتی از بین ببرید. البته تزریق ژل علاوه براز بین بردن چین و چروک کاربرد‌های دیگری مانند افزایش حجم لب‌ها، لیفت ابرو، ازبین بردن گودی‌های صورت و موارد دیگر دارد.

تزریق ژل لب

با افزایش سن بتدریج ارتفاع وحجم لب‌ها کاهش می‌یابد و این کاهش ارتفاع و حجم لب‌ها از زیبایی صورت نیز کاسته می‌شود. با توجه به دو برابر بودن لب پایین نسبت به لب بالا، داشتن تقارن و حجم مناسب بین دو نیمه راست و چپ در زیبایی نقش مهمی دارد. کاری که تزریق ژل انجام می‌دهد این است که با برجسته کردن حاشیه لب‌ها، لب‌ها را حجیم و زیبایی و جذابیت صورت را بیشتر می‌کند. تزریق ژل لب مدل‌های متفاوتی مانند عروسکی، روسی، توپر و غیره دارد ولی بهترین حالت تزریق ژل لب، تزریق ژل لب طبیعی است که علاوه بر زیبایی طبیعی نافرمی‌های لب‌ها را نیز اصلاح می‌کند.

تزریق ژل، حجم دهنده پوستی یا فیلر نمونه 4

ژل لب چه مدت ماندگاری دارد؟

ژل لب از اسید هیالورونیک ساخته شده‌است که ساختاری نرم و ژل مانند دارد. با توجه به متنوع بودن برند‌های ژل لب، نتیجه‌ای که از تزریق ژل حاصل می‌شود و همچنین ماندگاری آن بستگی به عواملی مانند برند ژل استفاده شده و همچنین ناحیه‌ای که ژل به آن تزریق شده است بستگی دارد. ولی به طور معمول ماندگاری ژل 6 تا 12 ماه و در برخی موارد 18 ماه نیز می‌تواند باشد. به منظور به حداقل رساندن درد هنگام در زمان تزریق و بعد از آن، بیشتر پرکننده‌های هیالورونیک اسید حاوی مقداری لیدوکایین می‌باشند. بهترین مارک برای تزریق ژل لب مار‌ک‌هایی هستند که حاوی اسید هیالورونیک از جمله ژوویدرم و رستیلن می‌باشند. این محصولات همیشه بهترین نتایج و همچنین کمترین عوارض احتمالی را داشته‌اند.

تزریق ژل، حجم دهنده پوستی یا فیلر نمونه 5

زاویه سازی صورت

این روزها زاویه سازی صورت و فک یکی از روش‌های رایج زیبایی است. مدل چانه V شکل و متقارن نقش بسزایی در زیبایی دارد. این باریک بودن فک باعث جذاب‌تر شدن و جوان‌تر بنظر رسیدن، زاویه‌دار شدن چانه، استخوان گونه جذاب‌تر، ظاهر بینی ظریف‌تر، گرد شدن چشم‌ها، باریک شدن خط گونه می‌شود. زاویه سازی به روش های مختلفی انجام می‌شوداز جمله: زاویه سازی فک و صورت با ژل، زاویه سازی فک و صورت با نخ، زاویه سازی فک و صورت با چربی، زاویه سازی فک و صورت با تزریق بوتاکس، زاویه سازی فک و صورت با جراحی

تزریق ژل، حجم دهنده پوستی یا فیلر نمونه 6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درخواست تماس

مشـاوره تـلفـنی رایـگان

میزبان صدای گرمتان هستیم 

همین الان باما تماس بگیرید 

در صورت تمایل درخواست تماس دهید
ما به زودی با شما تماس میگیریم .

توجه : این قسمت صرفا برای درخواستهای خدمات و مشاوره است ، لطفا برای درخواستهای پشتیبانی از لینک زیر استفاده کنید

به ما ملحق شوید